A reumás fájdalmak csökkentését ígérte a Lukács Fürdő gyógyvizéből készített termékcsalád, aminek karrierje a 90-es évek elejéig tartott.

A mára megszűnt gyógyvizes termékek közül legtöbb embernek talán a Sárvári Termálkristály ugrik be. A ma már nem kapható termék sikeréhez minden bizonnyal hozzájárult a reklámja, de a termálkristály jelentősen növelte az üdülőhely ismertségét is.

A Sárvári Termálkristállyal nagyjából egy időben került piacra egy másik, gyógyvízre épülő termékcsalád, a Hemovit is. A kevésbé emlékezetes Hemovit reklám mindössze 14 másodperces volt: Van önnek reumája? Nekem? Nekem Hemovitom van.


A „visszaadja a szervezetnek azt, ami a szervezeté” szlogennel útjára indított termékeket a 80-as évek közepén kezdték árusítani. A Caola által kifejlesztett Hemovitot nemzetközi piacra is szánták. Legalábbis erre utal, hogy külföldön is levédették a terméket. A nemzetközi lajstromba vétel időpontja 1985 volt, a  „Hemovit Caola” márkanéven említett terméknek leégést gyógyító és reumatikus fájdalmakat enyhítő hatást tulajdonítottak.

A Lukács Gyógyfürdő vízéből előállított Hemovit-R krémnek és habfürdőnek nagyjából a 90-es évek első feléig tartott a pályafutása, azaz előbb eltűnt a piacról, mint a Sárvári Termálkristály. A Hemovit-R annak ellenére sem ért el átütő sikert, hogy egyszer még a csomagolását is felfrissítették. A kudarcban szerepet játszhatott az is, hogy a piaci bevezetés után nem sokkal akciós áron lehetett megvásárolni a terméket, később pedig a felemelt fogyasztói áron nehéz volt értékesíteni a gyógyvízből elállított krémeket és habfürdőket.