• 2011 után ismét Magyar Turizmus Minőségi Díjat kapott a Spirit.

  • A TripAdvisorön is irigylésre méltó eredményt ért el a hotel.

A sárvári ötcsillagos szálloda megkapta a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. A 2005-ben alapított díjjal a Magyar Turizmus Zrt. azokat a turisztikai szolgáltatókat ismeri el, amelyek jelentős erőfeszítéseket tesznek a minőségük javítása érdekében. A díj egyébként a kiadásától számítva három évig érvényes. Ez a Spirit Hotel esetében azt jelenti, hogy meghosszabbították az elismerést, hiszen 2011-ben kapták meg első alkalommal a díjat.

Ezzel párhuzamosan egy nemzetközi elismerést is bezsebelhetett a sárvári szálloda. A TripAdvisor portál ugyanis immár harmadik alkalommal díjazta a hotelt. A vendégértékelések alapján a Spirit ismét megkapta a „2015 Travellers’ Choice”-t. Ezt csak a Tripadvisorön szereplő szállodák 1 százaléka tudja megszerezni. Szintén ennek a portálnak a toplistáján a luxushotelek kategóriájában, a vidéki hotelek között az első helyen végzett a szálloda.

Spirit Hotel, Kaisinger András

A szálloda igazgatója a Magyar Turizmus Minőségi Díjjal

„Büszkék vagyunk ezekre a díjakra, hiszen a vendégeink tapasztalatain és szakértők ajánlásán alapulnak. A Spirit Hotel csapata ebben az évben is azon dolgozik majd, hogy fenntartsuk a magas színvonalat, és továbbfejlesszük az egyénre szabott, prevenciós egészségmegőrző programunkat” – nyilatkozta Kaisinger András, a Spirit Hotel igazgatója.