A fiatalabb, családos vendégkörre is számító településként modernebb, fiatalosabb logóval és arculattal várja az újranyitást Hévíz – tájékoztatta a város turisztikai szervezete szerdán az MTI-t.

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszakot a város a kommunikáció megújítására használta fel, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott. Az évtizedek óta jelképként használt tavirózsát a szirmokat alkotó kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, utalva arra, hogy Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben.

Az új turisztikai stratégiában nagyobb hangsúlyt kap a természet adta lehetőségeket kihasználó fitt életszemlélet, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek kiemelése. A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.

Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott: szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úti céljaként lenne ismert, de nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.

(MTI)

Korábbi, de szintén az üdülőhelyhez kapcsolódó hír, hogy Hévízen megújul a Schulhof sétány és a tó parkja. Erről ide kattintva olvashat további információkat.

Hévíz arculat megújulás