-
173 ezer látogatót vonzott az új élményfürdő.
-
Ez sokkal több annál, amit vártak.
-
Idén a sportuszodát és a gyógyászati részleget fejlesztik.
2014-ben emelkedett a látogatók száma és az árbevétel is a Gyulai Várfürdőben – tudta meg az MTI. Annak ellenére, hogy nem mindig volt kedvező az időjárás, tavaly 556 ezren váltottak jegyet a termálfürdőbe, ami 20 százalékkal magasabb a korábbi évinél. Nagyon jól teljesített a 2013 utolsó napjaiban megnyitott AquaPalota élményfürdő is. A 6000 négyzetméteres új részlegtől azt várták, hogy évi 100 ezer látogatóval növeli a fürdő vendégeinek a számát. Ehhez képest az AquaPalota 2014-ben 173 ezer látogatót vonzott.
(Az AquaPalota élményfürdőről a korábbi cikkünket ide kattintva találja).
A sok látogató megmutatkozott a fürdő pénzügyi eredményeiben is. A Gyulai Várfürdő Kft. tavaly több mint egymilliárd forintos árbevételt ért el, ami 43 százalékos növekedést jelent a 2013-as 762 millió forintos bevételükhöz képest. Az idei évben a látogatók és a bevételek terén ekkora ugrásra már nem lehet számítani. Az MTI híre szerint a Gyulai Várfürdőben idén a szolgáltatások minőségének a javítására törekednek, azon belül is a sportuszoda és a gyógyászati részleg fejlesztését tervezik.