-
A Budapestre érkező téli vendégforgalmat lendítheti fel a most induló kampány.
-
Az akció keretében szállást foglalók ajándék éjszakát és ingyenes, valamint kedvezményes fürdőbelépőket is kapnak.
-
Nemzetközi reklámkampány népszerűsíti az akciót.
Kilencedik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus Zrt. a Budapest Winter Invitation (BWI) kampányt. Ennek a célja az, hogy fellendítsék a főváros elő- és utószezoni vendégforgalmát. Ezért az akcióban részt vevő hotelekben – november 1. és április 5. között – legalább három éjszakára szállást foglalók ajándékokat kapnak. Ezek a következők: egy további éjszakát ingyen, díjmentes belépési lehetőséget a fővárosi Gellért, Lukács, vagy Rudas Fürdőbe, illetve a Széchenyi Gyógyfürdő jegyáraiból 50 százalékos kedvezményt.
Sőt, ezen felül idén további kedvezményeket is igénybe vehetnek a BWI kampány keretében: 50 százalékos kedvezményt az Aquaworld élményfürdőben, ingyen forraltborozást a Bazilikánál és még egyéb kuponos kedvezményeket. Az akcióhoz idén 50 szálloda és 15 egyéb szolgáltató csatlakozott.
A BWI sikerét jól mutatja, hogy az elmúlt évben a becslések szerint 125 ezer többlet vendégéjszakát generált, a legtöbb vendég Olaszországból, Németországból és az Egyesült Királyságból érkezett. Az akció sikeres lebonyolítása érdekében nemzetközi reklámkampány is indul, amely online hirdetéseket és közterületi felületeket is magában foglal. A BWI-t a következő országokban népszerűsíti a Magyar Turizmus Zrt.: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.