A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. által kiadott közlemény szerint alapvetően sikeresnek bizonyult a 2014-es évük. Pontokba szedve mutatjuk, hogy milyen területeken tudtak felmutatni jó eredményeket.

 

  • Sok vendégük volt. 2014-ben a hozzájuk tartozó 12 fürdő összesen 3,5 millió vendéget fogadott. Ez 6,5 százalékkal több, mint a 2013-as adat.
  • Jelentős bevételt értek el. A fürdőket üzemeltető társaság éves árbevétele meghaladta a 8,5 milliárd forintot. (Tavaly ez 7,7 milliárd forintot tett ki). Különösen nagy forgalmuk volt nyáron a Sziget Fesztivál ideje alatt, valamint az év végi ünnepi időszakban.
  • Vezet a Szecska. Továbbra is a Széchenyi Gyógyfürdő vonzotta a legtöbb vendéget, szám szerint 1,3 milliót, ami 6 százalékkal több az előző évi forgalomnál. Ráadásul egy szingapúri fotósnak köszönhetően a National Geographic versenyén egy olyan kép nyert, ami a Széchenyi Fürdőben készült. (Ez a fotó látható a cikk elején).
  • Emelkedő vendégszámok a többi fürdőben is. A Gellért Gyógyfürdőbe 13 százalékkal több vendég látogatott el. Az új fürdőszárnnyal bővült Rudas decemberi látogatószáma – az egy évvel korábbihoz viszonyítva – 40 százalékkal nőtt. A kültéri medencével kibővített Dandár Fürdő pedig 74 százalékos növekedéssel zárta az év utolsó hónapját.

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója még a nyáron nyilatkozott arról, hogy milyen fejlesztéseket terveznek a következő években, amiről itt olvashat.