-
A legkisebb gyerekeknek biztosít szórakozási lehetőséget a legújabb bükfürdői fejlesztés.
-
A látványtervező mesél a hamarosan elkészülő vizes gyermekbirodalomról.
A Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumban a tavaly elindított fejlesztési program az idei évben is folytatódik. Többek között modernizálják az öltözőrendszert, felújítják a gyógyfürdő belső tereit és fejlesztik a gyógyvizes medencéket is.
A fürdő strandi részén tavaly adták át az Acapulco medencét és a Spray Parkot, idén pedig a korábbi gyermekpancsolót fogják teljesen átépíteni.
Egy interaktív gyermekbirodalmat alakítanak ki, amely életre kelti a víz alatti világot. A gyermekek találkozhatnak mindenféle vízi élőlénnyel és felfedezhetik az elrejtett kincseket, igazgyöngyöket rejtő kagylókat.
A gyermekbirodalom építését már elkezdték az Eleven Kft. munkatársai, s a projekt látványtervezője M. Mana az alábbiakban mesél a tervezési szakaszról.
– Milyen volt a bükfürdői projekten dolgozni?
– Az egyik kedvenc projektem volt a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumba tervezett víz alatti világ, mert ez valójában egy igazi mesevilág. Olyan, mint egy mesekönyv, csak díszletekkel megépítve. Ennél a projektnél tényleg szabadjára engedhetem a fantáziámat. Nagyon régóta szeretnék gyerekkönyveket illusztrálni, de a 3D-s tervezést is nagyon szeretem és itt a kettőt ötvözhettem. Interaktív játékok és fényhatás. Már nagyon várom, hogy készen láthassam.
– Honnan jött az ihlet?
– A projekt kezdeti szakaszában megbeszéltük, hogy mindenképpen a víz alatti világ legyen a téma, de onnantól kezdve szabad kezet kaptam. Az egyedi kialakítást próbáltam ötvözni a már régóta a KING termékcsaládban lévő termékekkel. Így nem csak egyedi, de költséghatékony is lett. Igyekeztem az aranyközépúton járni.
– Mi a kedvenc részleted ebből a koncepcióból?
– A csikóhalak. Ez egy billenő vödrös játék, melynek a lényege, hogy a csikóhalaknak megmintázott vödör megtelik vízzel, kiborul és zuhanyként hullik a víz a gyerekre.
– Mennyi idő volt a koncepció kitalálása és a tervezés?
– Az egész projekt a kitalálással és módosításokkal együtt nagyjából egy hónap volt, de sokat foglalkoztam vele, finomítgattam, hogy minden tökéletes legyen a gyártásra.
– Mi volt a legnagyobb kihívás ennél a koncepciónál?
– Kitalálni, hogy a játékok mitől legyenek interaktívak. A látványvilág megalkotásával nem volt probléma, az a része nagyon hamar ment. Viszont itt bele kellett képzelnem magam a gyerekek helyébe ahhoz, hogy tudjam, milyen funkciókat tervezzek bele.
– Mi a soron következő projekt?
– Erről még nem beszélhetek, de ez is egyfajta mesevilág lesz, csak itt víz alatti élőlények helyett erdei állatkák lesznek. Nagyon szeretem az ilyen mese témájú dolgokat, viszont egyszer nagyon szívesen kidolgoznék egy ijesztőbb látványtervet is, nagyon sok ötletem van rá. Például valami halloween-i vagy zombis koncepcióban, boszorkánynevetéssel, sikolyokkal, a hozzáillő fényeffektekkel.