Díjat kapott a szegedi Napfényfürdő
Írta: termalonline.hu, 2013 február 28. Címke: Aquapolis, élményfürdő, fogyasztóbarát tanúsítvány, Napfényfürdő, panaszkezelés, SzegedA hazai fürdők közül elsőként kapott fogyasztóbarát tanúsítványt a Szegeden található Napfényfürdő Aquapolis. Az elismerést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság adományozza azoknak a vállalkozásoknak, amelyek kiemelt figyelmet fordítanak a fogyasztók magas szintű kiszolgálására és az esetleges panaszok kezelésére. A fogyasztóvédelmi tanúsítványt tavaly hozta létre a hatóság és az elmúlt egy évben a szegedi fürdőn kívül mindössze öt szolgáltatót jutalmaztak vele.
Az elismerést azzal érdemelte ki a szegedi fürdőkomplexum, hogy nem csak a hazai, hanem külföldi vendégek kiszolgálására és panaszkezelésére is vállalásokat tettek. Szabó Mihály, a Napfényfürdő igazgatója elmondta, hogy 2012-ben mindössze egy tucat bejegyzés került a panaszkönyvükbe, miközben 400 ezer látogatót fogadtak. A céljuk a jövőre nézve az, hogy még ennyi elégedetlen vendégük se legyen.
A 2010 márciusában megnyitott Napfényfürdő az idén szeretné elérni a félmilliós vendégszámot. Tavaly a fürdő látogatóinak 60 százaléka volt magyar, a külföldi vendégek többsége pedig Szerbiából és Romániából érkezett a létesítménybe.