-
A korábbi években megvalósult fejlesztéseknek és bővítéseknek köszönhetően tavaly közel 50 százalékkal nőtt a most díjazott fürdő vendégforgalma.
-
A Dandár leginkább a hazai vendégek körében népszerű.
A napokban 19. alkalommal adták át a Magyar Termék Nagydíj kitüntetéseket, amelyeket idén 60 pályázó 66 pályázata érdemelt ki. A pályázat célja, hogy elismerje és díjazza a kiváló minőségű Magyarországon gyártott, és forgalmazott termékeket, szolgáltatásokat, elősegítse a minőségtudatos szemléletet,valamint hogy a gyártók, termelők és szolgáltatók ösztönzésével emelje a fogyasztóvédelem általános szintjét. Idén elismerésben részesült a Dandár Gyógyfürdő is.
A 1930-ban átadott fürdőbe 1978-ig tartálykocsival szállították a gyógyvizet a Széchenyi Gyógyfürdőből. Azóta saját kútja van, nagyon jó minőségű gyógyvízzel. Ebben az évben a teljes felújítást követően gyógyfürdőként helyezték ismét üzembe. A három beltéri medencéből álló fürdő sokféle szolgáltatással várja vendégeit: társas termálfürdő, kádfürdő, víz alatti vízsugármasszázs, orvosi masszázs, frissítő masszázs, lábápolás, szauna.
A 2014-ben megvalósult átalakítások mindegyike a fürdő szolgáltatásainak bővítését eredményezte, hiszen az új szolgáltatások a meglévő egy medenceteres, zárt téren kívül a fürdő korábban kihasználatlan területein, az udvaron és a pinceszinten kerültek kialakításra. A pince egy kisebb wellness részleggé változott. Szauna, gőzkamra, merülő medence és pihenő található benne.
Az eddig elfeledett udvaron két, élményelemekkel ellátott termálmedence került kialakításra, amelyek 36-38 Celsius-fokos hőmérsékletükkel a téli hideg napokon garantáltan feledhetetlen órákat szereznek a vendégeknek. 2015 nyarán felújításra került a termálmedence részleg is. A felújítás keretén belül sor került a medencék és a falak újraburkolására, az öltözők mennyezetének felújítására és új vizesblokk kialakítására.
A fürdőt 2015-ben közel 120 ezer vendég kereste fel, 45 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. A növekedés elsősorban a bővítésnek, felújításnak, illetve a fokozott marketing kommunikációnak köszönhető és azóta is töretlen. A termálfürdő látogatóinak túlnyomó részét a belföldi vendégek teszik ki.