Egy rövid promóciós filmet mutatott be a Bükfürdői Termálfürdő. Az alig több mint egy perces filmmel a fürdő közleménye szerint az a céljuk, hogy az Európa-szerte jól csengő Bükfürdő név a köztudatban maradjon, sőt ismertebbé is váljon. A klip rövid ízelítőt ad az 51. évvel ezelőtt megnyitott termálfürdő szolgáltatásaiból, de a készítők célja leginkább az volt, hogy olyan élményeket közvetítsenek, amiben Bükfürdőn részesülhetnek az odalátogató vendégek.

Kevésbé direkt módon, de mégis csak Hévízt népszerűsíti egy videoklip is, amit idén nyáron készítettek el az üdülőhely támogatásával. A kisfilm a Kínában műsorvezetőként dolgozó Váradi Viktória zenei klipje, amit jól felismerhető hévízi helyszíneken forgattak. A klip forgatásáról itt láthatnak egy tudósítást, ami a helyi televízió készített. Ebből az is megtudható, hogy Váradi Viktória hogyan került Kínába és egészen pontosan mit csinál ott.

Ahogy a riportban is szerepel, a klipet elsősorban kínai videómegosztókon terjesztik. Meg is találtuk, viszont az írásjelek miatt nem jöttünk rá, hogyan kell beágyazni, így ide kattintva tekinthetik meg. A videót már 24 ezren látták.

Részlet a hévízen forgatott kínai klipből

Részlet a hévízen forgatott kínai klipből