• A sódombjáról és gyógyvizéről ismert Egerszalókot az ország egyik rejtett kincseként ajánlják a turisták figyelmébe.

  • Egerszalókon kívül még két érdekes helyre hívják fel az utazók figyelmét.

A nyár végéig tartó reklámkampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség. Ennek a célja az, hogy növeljék a belföldi vendégéjszakák számát.

A Kreatív cikke szerint a kampányt egy korábbi felmérésre alapozták. Ebből kiderült, hogy a belföldi turisták olyan érdekes helyszíneket, rejtett kincseket keresnek, ahol hosszabb időt is eltölthetnek, akár családostul.

Egerszalók kampány„A turizmus versenyképességének növekedése nem várható pusztán a külföldi turistáktól. A belföldi utazások során eltöltött vendégéjszakák számát is növelni kell. Ez csak úgy érhető el, ha megfelelő attrakciókkal és élménykínálattal ki lehet csalogatni a vendégeket a megszokott üdüléseikből” – fogalmazott Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Ennek jegyében a kampány során három, széles körben talán kevésbé ismert turisztikai célpontot mutatnak be. Ezek egyike Egerszalók, az ottani sódomb és gyógyfürdő.

A fedezdfel.itthon.hu weboldalon rövid ismertető, fotók találhatók Egerszalókról. Sőt, az érdeklődők egy virtuális túrát is tehetnek a sódombon.

Egerszalók sódombEgerszalókon kívül még a Fertő-tavi cölöpházakat és a Balaton közelében található Hegyestűt ajánlják a hazai turisták figyelmébe.